1. Zasady wysyłki
Towar zakupiony w sklepie internetowym Outletwykladzin.pl jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
2. Koszty wysyłki wykładzin
Sklep internetowy Outletwykladzin.pl pobiera opłatę obejmującą koszt wysyłki w wysokości:
Wykładzina zwinięta w rolkę krótszy bok wykładziny
Opłata za kuriera
do 2,5 m 55 zł
Wykładziny powyżej 2,5m możliwość złożenia w kostkę cena kuriera 55zł do 31kg, 150zł do 40kg, 190zł do 45kg
Wykładziny cięższe niż 45kg i w rolkach ,możliwość wystawienia na aukcje transportową Clicktrans.
(Po rozpakowaniu należy złożoną wykładzinę zrolować na kilka godzin przed montażem.)
Cena wysyłki jest stała i nie zależy od ilości zamawianych produktów.
3. Formy płatności
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
-gotówką przy odbiorze osobistym w sklepie
-gotówką przy odbiorze towaru od kuriera (płatność za pobraniem) dotyczy tylko całych końcówek nie ciętych.
-przelewem na konto,mBank 59 1140 2004 0000 3002 7391 6340
-lub za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl (Visa, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club, PBK Styl, Polcard, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, BPH Pay By Link, Pekao24 Przelew, Przelew24 BZWBK, Płacę z Inteligo, VIA Moje Rachunki, ING Online, Przelew z BPH, Przelew bankowy, Przekaz pocztowy, Pekao24, Millenet, Deutsche Bank PBC, Kredyt Bank KB24, Inteligo PKO BP, Lukas Bank, CitiBank Handlowy, Invest Bank, BGŻ, BOŚ, Fortis Bank, Przelew z mBank, Przelew z MultiBank, Żabka Zielone Okienko, VW Bank Direct).
-płatność online:
Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. ( www.bluemedia.pl )
4. Termin dostawy
Wysyłanie paczek odbywa się od poniedziałku do piątku.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12, paczka powinna zostać wysłana jeszcze tego samego dnia.
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską DPD. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia roboczego od dnia wysłania paczki. Czasami zdarza się, że paczka jest dostarczona po dwóch dniach roboczych od czasu wysłania.
Jeżeli Klient nie otrzyma przesyłki po tym czasie powinien skontaktować się z obsługą sklepu.
Niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki. W przypadku nieobecności Klienta podczas dostarczenia przesyłki, kurier zostawia awizo lub kontaktuje się telefonicznie z Klientem, w celu umówienia się na ponowne dostarczenie przesyłki.
Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów podczas drugiego dostarczenia przesyłki.
5. Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie Kraków ul Dietla 47 pasaż lok 4.
Parking ul.Miodowa 4